Darmowe narzędzie do zarządzania zadaniami. Wtyczka WordPress do zarządzania zespołem, a nawet eventem
Menedżer projektów WordPress to narzędzie, które pomaga zarządzać Tobą i Twoim zespołem. Za jego pomocą możesz efektywnie zarządzać swoimi zadaniami i realizować projekty. Możesz także śledzić swoje wyniki, generując wbudowaną funkcję raportowania wyników. Ten interfejs pomoże Ci poprawić wydajność bez marnowania czasu. Alternatywy obejmują SP ProjeProject Panorama, Project and Document Manager oraz Kanban dla WordPress.
Ta wtyczka pozwala ustawić kamienie milowe i dodawać listy rzeczy do zrobienia. Możesz uprościć dodawanie zadań i przypisywanie użytkowników. Możesz również dodać terminy i licznik czasu, aby zapewnić terminowe zakończenie projektów. Ty i Twoi koledzy z drużyny możecie dodawać komentarze do dowolnej listy rzeczy do zrobienia. Możesz także oznaczyć zadania jako ukończone lub nieukończone. Ta wtyczka WordPress jest dostępna zarówno w wersji bezpłatnej, jak i profesjonalnej.
Główne funkcje
Oprócz organizowania projektów, ta wtyczka do zarządzania otwiera platformę do udostępniania wiadomości i załączników członkom zespołu. Możesz także zapewnić postęp w swoim przepływie pracy, udostępniając pliki. Użytkownicy będą otrzymywać powiadomienia e-mailami, które informują ich o nieaktualnych lub nadchodzących projektach.
Powiadomienia push umożliwiają otrzymywanie przypomnienia o każdej wykonanej czynności, czy to przypisywania projektów, bycia wspomnianym w komentarzu, tworzenia zadania lub zmian w statusie zadania. To narzędzie do zarządzania projektami sprawia, że wirtualna praca zespołowa jest szczególnie łatwa.
Funkcje wersji Pro
Wersja pro tej wtyczki zapewnia pełną kontrolę nad projektami, w tym kontrolę nad tym, kto otrzymuje określone powiadomienia. Możesz tworzyć i przenosić zadania po tablicach. Funkcja tablicy Kanban umożliwia obserwowanie zadań na pulpicie nawigacyjnym na różnych etapach. Zegar pomaga zarządzać zadaniami czasowymi i ułatwia monitorowanie zadań opłacanych godzinowo.
BuddyPress to funkcja, która ułatwia zarządzanie zespołem we wszystkich działach. Możesz przypisywać różne zadania różnym członkom zespołu. Możesz podzielić zadania, aby najlepiej pasowały, przypisując je różnym pracownikom.
Efektywnie zarządzaj swoimi zadaniami
Kierownik projektu WordPress został zaprojektowany tak, aby uczynić normalną pracę wirtualną. Ta wtyczka pomaga łączyć się z zespołem i ułatwia zarządzanie zadaniami. WP Project Manager integruje się również z WooCommerce. Możesz mieć pełną kontrolę nad projektami i produktami. Możesz także dodawać role użytkowników, takie jak klienci, produkty i projekty.
Faktury są automatycznie przetwarzane, a płatności są przekazywane na Twoje konto. Dzięki integracji ze Slackiem otrzymujesz powiadomienia o każdej aktywności na Twojej stronie.